maandag 24 september 2012

Mark Rutte, deel 7

Eerlijk zeggen: is deze figuur niet schattig - zo met die leuke
rood-blauwe kleurcombinatie ??


Omdat ik de laatste tijd een paar dingetjes geschreven heb over onder anderen Mark Rutte kreeg ik van diverse kanten enkele pissige vragen en opmerkingen naar mijn kale hoofd geslingerd.
Naast klassiekers zoals "Wat verbeeld jij je eigenlijk wel ?!" en
"v**le, v**ze ### !!" kwamen de volgende twee reacties opvallend vaak voor [ik vat ze even zakelijk samen]:

** Realiseer ik me wel dat Mark R. een legitiem sleutelfiguur is in het door God over ons aangestelde Oranje-gezag ?!

** Neem ik M. Rutte eigenlijk wel serieus ?!

Wel, ik ken zelf het antwoord op deze twee vragen al jaren, maar ik heb nog even tijd nodig om mijn officiële reactie te formuleren ...

.